Vše o nákupu a reklamaci

REKLAMACE VADNÉHO ZBOŽÍ

Reklamace vyřizujeme okamžitě. Nové zboží Vám zašleme ihned po obdržení vadného zboží.

Reklamované zboží můžete zaslat na níže uvedenou adresu a my Vám je obratem vyměníme za nové. Chcete-li reklamovat obtížně přepravitelné zboží, kontaktujte nás prosím na tel. +420 605 503 535, kde s Vámi domluvíme způsob přepravy.

Ke zboží přiložte daňový doklad (fakturu), který jste obdrželi při koupi, nebo alespoň číslo objednávky.


Zahrady HARMONIE s.r.o.
Jenišovice 44
276 01 Jenišovice u Býkve

Vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě

Právo na vrácení zboží bez udání důvodu máte dle §53 odst.7 občanského zákoníku do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží, v případě, že jste spotřebitel. Právo na vrácení máte i v případě objednání přes internet a následném osobním odběru na některém z našich skladů.

Ke zboží přiložte prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy a dále daňový doklad (fakturu), který jste obdrželi při koupi, nebo alespoň číslo objednávky.


Zahrady HARMONIE s.r.o.
Jenišovice 44
276 01 Jenišovice u Býkve

Kontaktujte nás ohledně reklamace:

Tel: +420 605 503 535
E-mail: info@skleniky-harmonie.cz
Nahorů